Idaaag

Vart tog inlägget jag postade klockan 21.02 vägen nu då? :/
Ännu mer seeegt!

Efter jag varit på Fässberg Gymnasiets öppna hus har jag varit jättetrött, så trött att jag glömde borta att säga hejdå till M efter att mamma skjutsat hem honom.. (Förlåt!)
Fässberg var ju trevligt.. Det gjorde mig väääldigt mycket klokare. INTE!!
Jag skiter i att gå gymnasiet..

Nu när jag fått lite mat och kollat på Made In Sweden är jag dock lite mer "med i matchen" än jag var förut... Fast nu ska man ju sova.
Dålig taiming!

Igårkväll var en jättebra kväll  (Singstar hos Mys-M)!! :D  Idag har kvällen bara varit seg.. Och jag borde lagt mig för en stund sedan också..

Jag har inge lust att gå i skolan imorgon, jag vill kolla på Patrik 1,5!!
Hahaha! (:

Nämen, ska lägga mig nu!

Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0