Skiver av mig lite, hoppas att jag inte skriver något olämpligt!

Jag hatar att du mår dåligt.. Eller kanske inte hatar.
Jo, jag hatar att du mår sämst.
Fast jag hatar verkligen inte dig, verkligen inte!
Men du är ju så himla underbar, och jag vill inget annat än att du ska må bäst!
Jag kan liksom inte känna mig helt totalt glad när jag vet hur du har det.
Men det spelar ingen roll hur jag mår, det är hur Du mår som är absolut viktigast.
Det känns bara som om jag skulle vilja ta tåget upp till dig.
Bara vara med dig!
Men jag vet att du har vänner där hemma som fyller dina dagar med glädje.
Heja dem! (:

Jag är nog rädd vad du kan göra med dig själv.
Jag vet ingenting.
Men jag hoppas och tror att du kan komma ur det här!
För du är stark.

Du är världens bästa vän, enligt mig!
Det finns ingen, absolut ingen människa som jag har roligare men än dig!
Och finns ingen som finns där lika mycket som du finns där för mig.
<3

Du är liksom 1337 för mig, elit! (Jag har kollat på Björn Gustafsson, ja xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0