Melodifestivalen (:

Nu har jag inte bloggat på ett tag.. Kanske dax för ett inlägg igen. ;)

Det får bli ett lite hackigt, snabbt inlägg.. Men ändå. ;)

Mormor har varit här och vi var i sommarstugan igår. (:
Kul!

Idag har jag och Emelie spanat in killarnas lan.,. Nördigt. :P  Men det verkar ändå ganska kul. ;)

Snart är det dax att bänka sig framför tvn. Melodifestivalen! :D
Haha!
Darin är kvällens mellanakt! Yay! :D
Vi har dukat fram chips, godis, nötter och vindruvor. (:
Ooops.. Jag har ju inte fixat något att dricka! :o Haha!



Imorgon är det en månad med älsk! (: <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHA. Lan är inte kul.. :P

Ett rum.. Med en massa svettiga äckliga killar..

Som spelar, och glömmer bort omvärlden? :P



TACKA VET JAG AGILIYTÄVLINGAR :D

2009-03-02 @ 20:06:27
URL: http://lusengoersusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0