Lite halvborta...

Basketträning och sedan direkt storband gör en lite borta i huvudet... x)
Men jag är glaaaad!
Jag har ätit äpple och beskådat min söta hund, och sedan kom låten"Lost" med Coldplay på radion! LYCKA! :D

Jag hade kul på storbandet idag! :)
Det var en sådan skön stämming i trombonsektionen. xP
Alltså, alla pratade och skojade med alla! :)

Och jag gjorde det, Adelina!
För din skull!! :D :D
Jag vågade!! YES!
Haha!
Fast din kompis kanske inte blir jätteglad.... :/
Men på något sätt känns det bra.. :$

Om det här hade varit för ett tag sedan, då hade jag varit sååååå lycklig just nu. :)
Men nu är det nu, och jag har släppt det.
Men det finns fortfarande något liiiitet kvar..
Mina känslor klarar liksom inte av att kontrollera vissa saker när det gäller "det där".

-----

Det finns en fråga jag inte skulle vilja besvara helt ärligt i din närhet.
Snälla! Fråga den inte!?.....


Kommentarer
Postat av: Filip Ferngren

Va? Går Lost nu igen? :D Vilken kanal?

2009-02-16 @ 21:35:31
URL: http://fsferngren.blogg.se/
Postat av: Adelina ;>

Jag är så stolt över dig, att du gjorde det <3

Ja, jag ska nog inte säga något till henne, men jag var bara tvungen att veta ^^' Har inte nämnt det för henne.

Creds till dig <3

2009-02-17 @ 21:15:59
URL: http://fiveswedishcrowns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0