Igårkväll..

.. hade jag superkul Kajsas fest! :D
Visst var det lite segt men ack så trevligt till en början. ;) Men senare.. whoho!! Haha :D
Idag har jag pluggat och kollat klart på bredbandsfilmen Systrar i Jeans Andra Sommaren. Vilken bra film! :D
Men ALDRIG mer bredbandsfilm!! Anledningen till att jag såg på den var att den var gratis x)
Det tog en hel helg att se på en film.. Det hjälper liksom inte att ha grymt bra internethastighet.. Filmen måste stanna och buffra i all evighet ändå. Fem minuters superbra film, 2 minuters paus. :P
Men SE filmen! Den lever verkligen upp till boken! (: (Vilket "I taket lyser stjärnorna" inte gör :/)

Nu måste jag leta fram skridskor, bara de passar nu! Annars är jag körd.. :S

SHALALALALA!!
Vad sägs om Guitar Hero World Tour ikväll, M? :D
Jag är supersugen på det!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0