Genrep till Melodifestivalen

Ikväll ska jag och mamma gå på genrepet till Melodifestivalen. :D
Det har börjat bli en tradition nu. ;)

I år tycker jag att många bra artister ska vara med i Melodifestivalen..
Måns Zelmerlöw, E.M.D, Lasse Lindh, Amy Diamond, Agnes och Molly Sandén. ^^
Det finns fyra deltälvingar,  så man trodde att man skulle få se någon av dem..
Men så fel man kan ha... :/ :P

De som tävlar i Göteborg är:
* Nina Söderquist
* Jonathan Fagerlund
* Shirley Clamp
* Scotts
* Emilia
* Alcazar
* Caroline af Ugglas
* Marie Serneholt

Men det kommer säkert att bli jättekul i alla fall! :)

Jag har kommit på en sak.. Jag skriver aldrig här i bloggen typ om att det är prov och sånt.
Men jag tror nog att det är för att det inte känns så viktigt för mig. Jag skriver ju oftast om roliga saker istället. ^^

Den här veckan har varit full av prov... Men nu är det LOOOOOV! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0