Fotbehandlig

Första tryckvågsbehandlingen på foten avklarad! :)
Det gjorde sjukt ont. En smärta som inte riktigt kan beskrivas.
Men den smärtan som hugger till i min fot ibland, då jag skriker AJ!! och nästan inte kan gå.. Den smärtan 600 gånger per minut i 5 minuter.. -.-
Men nu efteråt känns det grymt mycket bättre! :)
Men om några timmar är det formodligen som det kändes förut... Men det är normalt.

För tre år sedan fanns ingen behandling alls för plantar faschiit och hälsporre.
"Har du tur kan smärtan försvinna om något år. Annars får de leva med den"  :o
Som tur är finns det det idag! *pust*
Men man ska inte ropa hej än.. Jag kan ju tillhöra de 25 % som inte blir bättre.. Fan om jag gör det... :(
Inte tänka negativt, tänk positivt! :)

Tryckvågsbehandlingen är sista hoppat nu.. Snälla, fungera!

En dag på Liseberg med förstora ballerina-skor... Det var allt som behövdes..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0