Disco-Daggarna

Idag har jag spenaderat en heldag med världens bästa Kajsa! :D <3
Vi började med att äta mat på en kinarestrurang.
MASSOR AV MAT! Haha! xD
Vi kom precis innan lunchbufén var slut, så servitören fixade nytt fräscht käk till oss direkt till bordet. xD
Så trevligt!


Lite mat! ;) Så otroligt gott!

Sedan kollade vi på Disco-Daggarna! :D
Mattias alltså, hans karaktär var Nisse. Sååå skön! :D
Danny, som gjorde rösten till Harry var ju såklart också bra. (:
Och Erik, vi hörde inte vem det var som han var röst till! :o
Nu vill jag se den igen, nu när jag vet att det var Erik som gjorde rösten till gitarristen, Jimmy.
x)
BRA OCH ROLIG FILM!! :D
Bra musik! :D


Sedan flummade jag och Kajsa runt lite på väg hem till Mölndal... Och sedan åkte vi till Emelie"tjej-filmkväll". TREVLIGT! :D Vi kom sist och  gick först. xD
Men bussarna passar så dåligt... Men men.. Vi hann i alla fall se slutet på Step Up och sedan snacka en massa! :D

Jag har haft en bra dag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0