Tid

JAG HAR NU JULLOV! :D
Och tid för bloggen. ;)

Förre helgen var jag på HUND 2009.
En buss fullastad med megatrevligt folk och hundar från GHU åkte upp till Stockholm. :)
Och i Stockholm träffade jag också Caroline, så klart! <3

Jag hade i alla fall en vääääldigt rolig helg tillsammans med Michaela, Camilla, Jimmie och alla andra! :D

Jag bestämde mig för att åka tåg hem, så att jag inte skulle komma hem mitt i natten.
Jag hade ju liksom klasskonsert på tisdagen. Och det hade inte blivit så mycket sömn under helgen (a). :P
GISSA VEM SOM ÅKER SAMMA TÅG SOM MIG?!! Marlene :D
Jag har inte träffat henne på ett och ett halt år typ :O
Det var väldigt trevligt att prata lite med henne! :)

Singer/Songwriter-konserten min klass hade i tisdags gick jättebra! Jag hade jättekul :D
Mysig stämning var det i publiken också! :) <3

Idag har jag varit på stan med Erika, Frode, Anton och Dennis efter att julavslutningen var över.
Sedan droppade alla av och det blev bara jag och Frode kvar. Då tvingade jag med honom hem till Simon, där Dawn, Kalle, Seth och David från klassen var. :)
KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0