Skor

Mina supersköna vinterstövlar var det fabrikationsfel på. Det vart slut på likadana skor på lagret också.
Alltså blev det till att IMPULSIVT köpa nya vinterskor.
Anledningen till att jag inte kan köpa vinterskor impulsivt är:
1. Jag tycker inga vinterskor är snygga
2. Inga skor känns "mig"
3. När jag väl hittar någolunda skor finns det sällan kvar några exemplar i min storlek.
4. Eftersom jag har inlägg får inte skorna vara varken för spetsiga eller för låga fram över tån, för du klämmer jag åt blodkärlen i fötterna.

Men tack vare att jag har stora fötter, (stl 40 för att inläggen ska få plats) så kan jag ju kika på herravdelningen. ^^
Så jag köpte ett par skor som är som de andra skorna jag brukar ha, fast aningen tjockare. :)

Från höga stövlar till sneakers. Yeah! ;)


----

Hjärtat slog ett litet extra slag... Men äh, det är nada :D
Så grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0