Sista dagen med Musikhjälpen

Det känns sorligt att Musikhjälpen tar slut idag klockan fem. :(
Det kommer att bli grymt tomt utan dem i stan, på radio och i tv.

Idag har jag och pappa köpt julgran och jag och mamma har gjort julgodis! :)
Ikväll ska jag spela basket, MATCH! Jag har inte tränat på år och dar känns det som. :/

Men nu ska jag inte sitta här vid datorn. Jag hade tänkt att börja packa lite saker jag vill ha med mig till stugan där jag ska spendera julafton. ^^




Först Du. Det var något där, men jag fick det att sluta vara något.
Sedan Du. Ingeting.
Sedan Du. Och det var ju något, men det kanske tog slut nu eftersom jag är så busy?
Sedan kanske Du? Myskompisar! :)
Och nu... DU?!! Eller?

Och jag som tänker mest på Dig..
Fast du är ju inte intresserad av mig. -.-'

Jag funderar på att, seriöst, säga upp mig från allt som har med kärlek och killar att göra.

Kommentarer
Postat av: Erika - Bloggar om min vardag & intressen

vem handlar detta om?

2009-12-20 @ 19:09:06
URL: http://erikabjorck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0