NY MOBIL!

Idag har jag köpt ny mobil! :D
Weeei!
Det blev en Sony Ericsson W995. Dyyyr, men jag gillar den megamycket! :D
Leker för fullt med den. ;)





AAAH! Jag älskar min mobil. <3 xD

Man kan säga att jag sjöng mig till den, för jag använde mina presentkort på Backaplan för att köpa mobilen. :)
3000 kr presentkort, 1400 kr som jag fick betala. Helt okej. (:
Jag passade även på att köpa smink, sminkborttagning, två t-shirts och tre supersöta trosor. x)

IGÅR!

Då spenderade jag dagen på stan med Oliver, Emelie, Simon och Måns. ^^
Det var najs!

Sedan var vi hos Måns och sedan blev det filmkväll hos Simon. Emelie stack iväg men Dennis, Jocke, Jasmin och Jenny tillkom! SKOJ! :)
Jag saknar 9A klassen... :/ Men men, Artisten 09 är inte fyskam den heller. ;)



Det här trodde jag inte! :o
Men jag gillar det, verkligen.
Har dock en känsla av att det kommer att rinna ut i sanden.. Tyvärr.
Men, äh! Det kanske inte alls blir så :)

Kommentarer
Postat av: Filip Ferngren

Men ey! Det finns ju ingen lucka på den där mobilen. Hur ska du då kunna veta när du kommer träffa mig? :O

2010-01-02 @ 19:34:35
URL: http://fsferngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0