IDOOOL!

Jag och Kajsa S har varit i Scandinavium och tittat på Idol! :D :D
Vilken kväll alltså! <3

Igår var jag på Nordstan och sjöng Singstar, och idag ringde de i Tele 2s monter och sa att jag vunnit två biljetter till Idol!! :D YAY!
Fatta var glad jag blev! ^^

Och så träffade jag Helena från 9A på bussen! Jag har inte träffat henne sedan skolavslutningen, och det var jättekul att prata med henne, verkligen! :D

JAG OCH KAJSA HADE VÄRLDENS BÄSTA KVÄLL!!

Wow, vad spännande det var! :o

Och så var ju Westlife där :o

:D :D <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Låter som att ni hade jättekul! :)

Ni glömde korvgrillningen däremot... Hm..

2009-12-05 @ 12:42:00
URL: http://shutupfluffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0