Gott Nytt År!

Jaha, då var det snart år 2009 över.
Varje år känner jag samma känsla, "Nej! Jag vill inte att det ska bli ett nytt år, det här året har ju varit så bra." men året som kommer, det blir ju minst lika bra. Oftast bättre till och med.
Vad har jag då för förväntningar på 2010..
* Skaffa hund :D (hoppas, hoppas, hoppas)
* Uppleva en megabra konsert med Alphabeat i Köpenhamn
* Se på Salem Al FakirKonserthuset
* Träffa Caroline när hon kommer hit för att tävla på MyDog.
* Utvecklas som "artist" på Plusgymnasiet
...
och så håller jag ju tummarna, ibland, för att det otippade som påbörjats ska ta vägen någonstans. ^^

JUST DET!
Förra året alltså 2008.. Gjorde inte jag någon lista på bloggen om hur året har varit. Ska nog leta upp den och läsa igenom den. Tänker dock inte göra om och posta den. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0