God Jul alla! :D Det blir inget mer bloggande för mig förrän jag kommer hem.

Så här har mitt år sett ut xD
Hade tråkigt, snodde från Lacris på bdb ;)



Mitt 2009

[  ] varit i slagsmål
[x] blivit dumpad
[  ] blivit dumpad för någon annan
[  ] dumpat någon
[x] varit ledsen
[x] glad
[x] kär
[  ] skolkat
[  ] åkt polisbil
[  ] snattat
[  ] däckat
[  ] svimmat
[  ] haft ett one night stand
[  ] varit i mer än två förhållanden
[x] badat naken
[x] varit på en festival eller liknande
[x] fått nya vänner
[x] förlorat en eller flera vänner
[  ] piercat mig
[  ] kissat på mig
[  ] blottat mig
[/] haft sex utomhus
[x] tagit någons oskuld
[  ] tagit någon sorts drog
[  ] försökt ta livet av mig
[  ] du har sovit utomhus
[  ] rymt hemifrån
[  ] smygit ut utan att mina föräldrar visste om det
[  ] haft prov och inte pluggat till det
[  ] fått IG i ett ämne eller flera
[x] fått MVG i ett ämne eller flera
[x] haft ångest över något
[x] skrivit en låt.
[x] känt hat
[x] varit utomlands
[  ] flyttat hemifrån
[x] badat i havet
[x] varit på en fest
[x] saknat någon
[x] duschat med någon
[x] tjänat pengar
[  ] ätit skräpmat en vecka i sträck
[x] solat utomhus
[  ] solat i solarium
[/] jobbat
[  ] fått sparken från jobbet
[  ] mobbat någon
[  ] blivit mobbad
[  ] färgat håret mer än 10 ggr
[  ] brutit ett/flera ben
[  ] opererat mig
[  ] strulat med en av samma kön
[x] varit så uppjagad att du gjort misstag
[x] gråtit för något som hänt i ditt liv
[  ] skönhetsopererat mig
[/] sovit bort en hel dag
[/] varit vaken en hel natt
[  ] varit vaken i 48 timmar eller mer
[  ] lanat
[/] haft fest hemma (filmkväll :D)
[x] varit på badhus
[  ] slösat pengar på något helt onödigt
[  ] blivit arresterad
[ ] Rökt
[  ] kört rattfull
[  ] åkt dit för rattfylleri
[  ] fått kontakt med gamla vänner 
[x] du har vart på bio
[x] du har strulat med någon
[x] du har älskat någon
[x] du har älskat med någon
[  ] du har gjort illa dig själv
[  ] du har vart osams med din bästa vän
[  ] du har fått en ny mobil
[  ] du har vart full
[x] du har känt dig ensam
[  ] du har vart osams med din lärare
[x] du har tränat
[x] du har nobbat någon
[x] du har bråkat med dina föräldrar
[x] du har sagt att en främling är snygg
[x] du har bråkat med din älskling
[  ] du har haft känslor för en av samma kön
[x] du har gjort ett stort misstag
[/] du har slagit någon
[  ] du har kallat någon hora/slampa
[x] du har strulat med någon i en trapp
[x] du har strulat med någon på en parkbänk
[x] du har strulat med någon i vattnet
[  ] du har strulat med någon på ett tak
[  ] du har färgat håret
[  ] du har lagt in detta på din bilddagbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0