Sista dagen på sommarlovet

Ja.. Du är sommarlovet snart slut då. Skola imorgon.

Det har varit ett bra lov. Jag gillar lov. ;)

Jag hade en "det här vill jag göra på sommarlovet-lista" med en massa punkter på. Och jag kan stolt säga att jag faktiskt lyckades göra dem alla. :D

Den såg ut så här:
* Åka till Stockholm
* Åka till Mickes mormor
* Vara med Kajsa S
* Övernattningar
* Micke till min sommarstuga
* Kajsa till min sommarstuga
* Vara med klassen
* Gå på Kulturkalaset

Alla de där sakerna har varit j*vligt roliga! :D
I don't regret a thing!

Det här sommarlovet var det första sommarlovet med en pojkvän. En underbar pojkvän jag gjorde mycket kul med. :)
Det var också första sommarlovet på flera utan år Trillan.. Och det har varit kämpigt och känts väldigt tomt.

Igår till exempel när pappa skulle dela ett vedträ för att det skulle få plats i spisen i sommarstugan kändes det och lät i mitt huvud som om Trillan skulle komma där. Hon ville alltid vara med och få en trädsticka som hon kunde gnaga sönder i beståndsdelar på vardagsrumsmattan.
Det är tomt.. Och jag saknar och tänker på henne varje dag. <3

Det här sommarlovet har nog varit det jag gråtit mest på.. Men det har också på sitt sätt varit det bästa sommarlovet. :)

SKOLA IMORGON DÅ! :)
Hoppas det är en bra klass.. Jag kan erkänna att jag är lite rädd. Rädd att jag inte ska få vara som jag är bara för att det inte skulle "passa in".
Jag är nöjd med den jag är. Och jag hoppas att jag fortfarande kan vara så här. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0