Shoppat, klippt mig och snart NRJ in the park :)

Idag var det uppstigning tidigt för att jag och mamma skulle iväg och fixa lite nödvändiga och mindre nödvändiga saker. :)
Köpte en balans-boll som jag kan träna foten på, Mickes mammas tips. ;)
Och så blev det en ny mascara, en t-shirt och en parfym. :)

Sedan åt jag och mamma mat, mamma åt sushi (:S) och jag åt Thaibufé, mycket gott. :)
Sedan fick jag tid hos frisören i Mölndals Centrum så att jag blev av med mina slitna toppar! Yay! :D
Och nu när jag kom hem så hade mina Neverstore skivor kommit! JAAA! :D

Och snart är det dags att ge sig av igen.. Always on the run! ;)



"I've never felt like this before.
A bad feeling I've been trying to ignore.

So this is it? we won´t give it another chance do you say.
No explanation only silence and it's tearing me apart.

So tell me, so tell me
what i've done
I wonder , I wonder how it got so wrong


It hurts so bad all those things you said.
I feel so cheap, used and untidy"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0