"Man kan inte bara sluta älska någon"

Jag får ta det här hur hårt som helst..
För du hade väl inte väntat dig att jag skulle rycka på axlarna och gå vidare..
Vi kan väl höras någon gång, prata?
Då sa ju det innan jag gick, att vi skulle höras.
Hör du av dig, eller är det upp till mig som det varit på den sista tiden?
Jag vill prata med dig, så du får gärna höra av dig..
Man kan inte förvänta sig att tjejen du dumpat hör av sig till dig. För du har ju avfärdat henne big time.
Du sa att du ville vara min kompis.
Är det för att du vill eller för att det ska kännas bättre för dig att du sa så?

Förlåt och jag går hårt på.. Men blixten slog ju precis ner.. PANG BOM! Rakt i hjärtat. AJJ!

Jag är stark. Men det är jävligt kämpigt..




Och förresten.. Jag slängde aldrig tandborsten.
För göra det någon annan dag.
Man kan ju alltid få en ny...



Ska kanske testa att gå och lägga mig igen..
Hugo-Bert är grymt bra att krama på.
Igelkotten är med för att Trillan ska vara mer närvarande. Det känns bättre då.

Är det inte lite komiskt.
Jag slutar blogga för att min hund dör. <3
Sedan börjar jag igen, dagen innan min pojkvän dumpar mig.
Äh, nä jag vet inte..

Tycker du att jag gör en stor sak av det?
Det är en stor sak, för mig i alla fall.

Godnatt världen!

<3

Kommentarer
Postat av: Caroline

BRÄNN TANDBORSTEN PÅ BÅL! :D

2009-08-14 @ 19:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0