Kulturkalaset med Caroline <3

Tisdag:

Caroline
ankom till Göteborg kl. 11.57. :)
Vi åt lunch och åkte hem till mig.
Sedan åkte vi med mamma till Combat (hunden vi passar på eftermiddagarna) och rastade honom. ^^
Efter det var det sektionsrep med storbandet. Caroline fick kolla på, spana in killarna. ;) :D
Sedan åkte vi in till stan, åt mat, träffade Simon, Emelie och Lovisa.



Vi kollade på Jesper när han spelade med slagverksgruppen Decibel...



och sedan kollade vi lite på Lalehs konsert. :)

Hemfärd tillsammans med Simon, sedan dator, sedan sängen. ;)


Onsdag:

Uppstigning hyfsat tidigt. Klockan halv tio. :P
Vi åkte in till stan för att se på Charlie Caper, trollkarlen som vann Talang 2009.



Wow, vad bra han var! :D
Sedan gick vi till Trädgårdsföreningen och kollade på när Göteborgs Hundungdom hade freestyle och agility-uppvisning.



Sedan var det inspelning av P3 Live Session med Deportees och Neverstore på Kungstorget.
Vi var där, såklart. ;)


Deportees

Neverstore körde lite låtar aukustisk, bland annat låten Racer.
Min nya favoritlåt. ;)


"I don't know if I like your perfect style
 I don't think that I call on Monday.
 You're so self-centered
 So damn ignorant
 Not my type
 You're such a loser"

 Wei! :)

Sedan kollade vi på Detektivbyrån. Riktigt, riktigt bra. :)
Jag vill lära mig spela thermin... Haha xD




Torsdag:

Sovmorgon!! Sedan kollade vi på massa DVDer från musikklassen 7-9A. ;)
Frukost, lunch, sedan bussen in till stan för att picka up Combat och rasta honom innan mamma skulle köra hem honom till sig. :)



Efter det spelade vi bowling med Oliver och Jesper. Oliver vann, jag förlorade. xD
Men det var roligt i alla fall. :)



Sedan promenerade jag, Caroline och Oliver runt, kollade i lite affärer och kastade ett öga på barnteatern "Hujeda mig" där Linus Wahlgren var med (iiih!). ;)



Sedan åkte Oliver och golfade och jag och Caroline tänkte kolla på Charlie Caper igen, men vi såg inte för det var för mycket folk. Så vi delade på en macka från Subway istället. :)



Sedan kollade vi på Hello Saferide.



Mina föräldrar stannade kvar i stan och kollade på Bob Hund medan vi tog bussen hem och night-gibbade. ;) Vi spelade "Pang". :P

Fredag:

Caroline åkte hem... :/
KOM TILLBAKA SNART! :D
Du är välkommen när som helst! <3


Kommentarer
Postat av: Caroline

Planen kan vi ta privat (a)

Kommer jättegärna tillbaka snart, var skitkul ju :D

;)

2009-08-15 @ 14:49:25
URL: http://shutupfluffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0