Kajsa Eriksson = DUMPAD!

Fan vad kul..
TACK SÅ MYCKET!


Min pojkvän åker bort på läger och sedan dör han.. Hem kommer en Mikael Bergqvist, vem vill ha en sån?
Jag vill ha min pojkvän.. Men han är försvunnen, borta.. :'(

Okej, intala dig själv att det är han som går miste om världens bästa tjej.
Jag menar, jag var egentligen värd någon bättre.
Han kommer inte få någon bättre.
Det är bara dumt av honom att göra sig av med det bästa han kunde ha. Jävligt smart, grabben, jävligt smart!
Jag missar ingenting (jo, det gör jag..MASSOR, nej inte tänka så), han missar att se mig i den rosa BHn jag köpte i Stockholm för att jag trodde att han skulle tycka att den var snygg..
Jag kan se på den där jävla BHn hur mycket jag vill! HA, det kan inte du! FÖR DU VILL INTE!    ( :''( )

HUR GÖR MAN FÖR ATT SLUTA VARA KÄR? :'''(

JAG SAKNAR MIN POJKVÄN..
Undra om han ligger någonstans där i Frankrike... Nä, han var nog döende innan dess.. Han kanske ligger någonstans i Sverige..
Jag vill hitta honom! :/



fanfanfanfanfanfanfanfan...

Kommentarer
Postat av: Arash

Tare lugnt, du kommer hitta nån ny

Micke gjorde kanske nåt dumt men man ska alltid följa hjärtat, kom ihåg det.

2009-08-10 @ 19:46:51
Postat av: Caroline

SCREW HIM!

Du behöver ingen kille för att vara hel!



Och den där rosa BHn kan säkert skänka någon annan glädje..

GÖÖÖÖÖRR liksom ;)

HEJA!!!

SES IMORGON!:D

2009-08-10 @ 20:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0