blää...

Fina jobbiga minnen..
NO-lektioner när vi såg på film, alla gånger vi var hemma hos dig och skulle göra något vettigt men det ändå blev att vi låg och myste istället, de gånger du promenerade förbi mitt hus och vinkade, promenader du, jag och Trillan..
Filmkvällen hos Robban...
Jag tänker tillbaka på allting med ett leende. Det var fan underbart!
Men nu är det över... Haha, är det är ett skämt? Är jag med i dolda kameran? Nää.. Förmodligen inte.
Måste få allt att sjukna in..

Persikogodisar.. De är egentligen inte sådär jättewow.. Men de påminner mig om dig

Tårar och krama Hugo-Bert.



Läser du här.. Så ja, då gör du det. Det kanske är bra. Eller dåligt?
Jag skiver här för att må bättre själv..
Men man kan tolka saker på olika sätt.
Du är alltid välkommen att ställa frågor och sånt om du undrar något..
Om du skulle bry dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0