Våren har kommit!! och klasströjorna med ;)

Idag har varit en härlig dag.
Först kollade vi på film på engelskan, sedan gick vi till Fässbergsgymnasiet för att se på en teater där, sedan hade vi två musiklektioner. :) Soft! :D

Jag och Kajsa har flummat runt i våra klasströjor och varit allmänt glada av alla vårkänslor.
Vi lekte på lekplatsen med Felicia, Jasmin, Sofia och Adelina , satt i solen och pratade och sedan skuttade vi till Turken och köpte glass! :D
( För er som inte vet var Turken är så är det en affär, den heter egentligen "Kvarnbys Livs" )

Heja dagen liksom! :D
Förutom att allt mitt skuttande gjorde så att att jag tappade min mobil i asfalten två gånger... :/
Men det fungerar fortfarande! :)

Ikväll är det basketträning och sedan är det sääängen! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0