Marley och Jag

I förrgår hade den här bloggen ännu ett besöksrekord. Wow! :P

Men nu till gårdagen!

Jag åkte hem till Kajsa, vi kollade på Air Bud, åt mat, spelade dansmatta och sedan åkte vi in till stan, åt middag på en pizzeria och sedan kollade vi på Marley och JagBergakungen.
En riktigt superbra dag! (:
Marley och Jag var riktigt bra som film, men boken var bättre såklart. ;)
Jag och Kajsa hade aldrig varit med om att näst intill hela den fullsatta biosalongen satt och grät i slutet av filmen.
Vi var två av dem som grät, såklart. ^^
Vilken film alltså! <3

När vi stod och väntade på spårvagnen hem mötte vi Filip, Olle och Filips kusin, Oskar, ifrån Linköping. Treevligt! ;)

Ja.. Gårdagen var helt enkelt en toppendag! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0