Lastfm.se for life <3

Haha! Inte riktigt kanske, men nästan. ;)
Någon mer än jag som gillar "You, Me, And Everyone We Know" ?
^^ :)
Och så kan man ladda hem deras låtar därifrån gratis och lagligt! :D
Lycka! :P

Band jag ska kolla mer på:
* All Time Low
* The Maine
* Forever the Sickest Kids
... MASSA MER ÄR JU OCKSÅ BRA :o :P

Okej, jag gillar musik som klassas som pop punk, alternative, rock. ^^

What a minute.. :o
JAAAA!!

När mitt lag hade match i Kullavik spelades det en massa bra musik.
En låt som jag aldrig hört tidigare tyckte jag var jättebra.
Och nu kom den i min spelare på Lastfm :D :D
Och gissa vad det var...?!
Det var ju All Time Low :D
Six Feet Under The Stars :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0