"Så jävla pinsamt!"

Idag mår jag piss.. Men jag ska bli frisk snart!!

Gårdagen kan beskrivas med en mening ni som ser på "Fredag hela veckan" känner igen..
"Så jävla pinsamt!"

Tack för att jag fick gå på terapi hos dig, Kajsa S. :) <3

För er alla som inte fattar ett piss..

Jag och mamma (båda förkylda) pallrade oss iväg för att köpa skor..
Media Markt spelade SK8. Ni vet de som vann Lilla Melodifestivalen förra året? :)
De var jättebra! :D

Inne på Media Markt kunde man sjunga Singstar och vinna Singstar-spel. Fick man över 8000 p fick man ett spel.
Mamma övertalade mig att sjunga, och visst var det kul att sjunga Mr.Brightside och All The Small Things.. Dock inte lika kul att ljudet som kom ut i högtalarna var lite efter så att det lät bajs.. Men det var inte det värsta..
Vad ser jag inte mitt i All The Small Things.. Jo, hela SK8 står och kollar på oss!!  " Så jävla pinsamt!"
Och så gick de precis när låten var slut och jag och mamma fick Singstar-spel... !!!

HJÄÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0