Onsdag

Efter skolan idag gick jag, Adelina och Kajsa Söppet husLM Engström.
Trevlig skola!
Vi hann dock inte vara där så länge, men tillräckligt för mig iaf. ;)
Ja, det är nog inte en sådan skola jag vill gå på. Kristen profil känns väl så där, inte jättedumt kanske men men. :)
Jag vill ju gå Estet-Musik och det känns inte som om LM erbjuder mig det jag vill inom det området.
Det är mest sång, körsång och så.
Det är ju kul, men det finns roligare saker. :)

Borde ha lagt mig för länge sedan, men jag väntar tillsammans med Caroline. :P

GODNATT, ändå! :P


Kommentarer
Postat av: Filip

Så, du var också där! Jag var inte där, men Per var där :P

han ramlade i en trappa och skar upp hela knät ;o

2008-11-28 @ 18:24:16
URL: http://fsferngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0