"One word, would mean, the world, to me"

Det gör det! ^^

Dina blickar.
Vet du om att du kollar på mig ibland?
Gör du det medvetet?
Du har inte gjort det innan.
Det har börjat nu på sista tiden.
Jag tror inget för att inte bli besviken.
Men jag hoppas, hoppas så innerligt!


Tänk om du kunde läsa mina tankar.
Då hade du fått reda på hur himla snygg klädstil du har.
Hur gulligt du pratar.
Och hur glad jag blir av din närvaro.
Och så hade du fått reda på att jag gillar dig.. Jättemycket



"Kom igen, satsa på honom innan det är försent!"

Ofta jag vågar göra det, det kan ju resultera i massa skit.. :/
Hej-jag-är-feg-och-blyg!
Men jag är lycklig i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0