Kallt!

Brrr!
Jag var ute med Trillan på en ganska lång promenad nyss och mina fingrar blev som frysta fiskpinnar!
Brr!
Jag får ha på mig tjockare vantar nästa gång..

Jag hann inte skriva något igår, men ni som undrar vad jag gjorde så gjorde jag det här:

* Skola
- Träffade SYOn som pratade med mig och gymnasieval. Trevligt. ;)
* Trombonlektion
- Jag ska tydligen vara med och sjunga när alla 'trombon-killar' på killarna i kammarkören sjunger en jullåt i Fässbergskyrkan någongång.. Haha! Varför spelar inga fler tjejer trombon? :o
* Sångcoachning
- Det var kuuuul! :) Me like att improvisera stämmor. :D
* Kollade på basketmatch med mamma på Gothia Arena. :)
-Jag fick ju säsongskort där när jag praoat klart. :)
Gothia förlorade dock med tre ynka poäng mot 08 Stockholm.. Men det var en väldigt bra match. :)
Jag vill också spela basket! :( Dumma fot!

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0