Juvelen - Hanna (Live at P3 Guld 2006)



Jag minns detta framträdandet jättemycket. Tror det var Juvelens första TV-framträdande.
Det var i alla fall första gången jag såg honom. :)

Det är ett sånt där framträdande man minns.. Hur han stod där på ett ben med sin gitarr och skinjacka.
Jag minns hur jag störde mig på att axelbandet gjorde så att skinjackan liksom vek upp sig. Haha! :P

P3 Guldgalan 2008 (när jag och Adelina var där <3) så var det ju Lazee som premiärspelade Rock Away och fick hela Lorensbergsteatern att gunga. Det var ett magiskt ögonblick. :)

Kommentarer
Postat av: Adelina ;>

Åh! P3 Guldgalan 2008 <333

2008-11-12 @ 22:44:50
URL: http://fiveswedishcrowns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0