Hulebäck

Kom precis hem ifrån öppet hus på Hulebäck.
De hade gjort det väldigt trevligt! :)
Kajsa Söderbeg är världens härligaste och roligaste tjej. :)
"Livet har sina blonda stunder" ;)
Haha!
Du och jag på engelskan liksom. Haha!
Men vår "Horror story" skulle faktiskt bli en bra opera, så det så. xP

Tillbaka till Hulebäck. Jo, jag fick lite blandade uppfattningar.
Men det verkar vara en bra skola. :)
Det var lite skoj att jag träffade Mats Ander också, han spelade tydligen i någon blåsorkester i Mölnlycke nu. :)
Det var läääääänge sedan jag såg honom. :)
"Söndag, alltid på en söndag"

JAG VILL SÄTTA IHOP ALLT BRA FRÅN DE OLIKA SKOLORNA OCH GÖRA MIN EGEN!!
*suck* :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0