Back in business!

Nu är jag hemma igen! :)
Eller.. jag kom hem i söndagskväll egentligen.
Men jag har inte hunnit skriva något. Jag har ju fått ny dator! :D ;)

Trippen till Grums/Karlstad/Forshaga blev minst sagt lyckad. :)
Jag har alltid så underbart kul med dig Caroline. Vi får ses snart igen tycker jag! <3

Bilder från resan kommer jag förmodligen snart att lägga upp på Bilddagboken. ^^

Detta kom jag fram till och skrev i anteckningar på min mobil när jag funderade på om jag vågade gå ifrån min jacka med plånboken i på tåget.

Du ska inte misstro en person som inte fått chansen att göra ett intryck på dig.
Du ska dock vara lite betänksam mot personer som gjort ett intryck på dig som underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0