Perioder

I ett liv är man ofta inne i olika perioder.
Just nu är jag inne i en väldigt, väldigt konstig period.
Jag vet inte om jag kan styra över den eller om det bara är slumpen. Men jag vinner liksom nästan allt jag tävlar om. :o ^^
Det är väldigt kul, såklart. Men det känns väldigt konstigt.

Saker jag vunnti under de tre senaste veckorna:
* Resa till Stockholm, bo på hotell och se på Idol.
* Idol-audition DVDn
Och nyss fick jag ett mejl om att jag vunnit...
* Sebastian Karlssons singel "My Getaway" signerad.

Ser något sambandet mellan de här vinsterna?
Idoool!

Kan man vara bra på att ha tur i priser som har med Idol/gamla Idoldeltagare att göra?

Sjuuukt!
Men samtidigt riktigt, riktigt roligt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0