Lucia i Gunnebo

Jag och Jasmin var och kollade på när ungdomskören sjöng Lucia/Jul-låtar i Gunnebo idag. :)
Väldigt fint tjejer! :)
Viktor
var där och spelade trombon också, han var också duktig.

Jag fånlog... Så extremt pinsamt. Men det var inget jag kunde göra något åt.
Det spelar ingen roll hur mycket jag intalar mig själv innan, när jag väl är där då kommer alla känslorna.
Pinsamt men underbart.. typ.

Gissa vilken låt det var på radio när jag kom hem (P3 står alltid på i köket).
Jo, Anna Ternheims "What Have I Done"... Vilket sammanträffande, verkligen!

Och då kunde jag lyssna på låten och vara glad, känna lycka.
Den låten återkommer ständigt i mina tankar, mina tankar som rör vid det där onåbara.

All I Want For Christmas Is You



Kören :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0