Ljud och Bild-skolan

Då har jag varit på ännu ett öppet hus. Denna gången på Ljud och Bild-skolan i Kungsbacka. :)
Väldigt, väldigt positivt intryck! :D

Ena musikläraren såg att jag hade en bandtröja och undrade vilka Alphabeat var. Och så skrev han upp det i sin mobil så att han skulle kolla upp det på internet sedan när han kom hem. :o POSITIVT! :D :D

Och snacka om att man blir välkomnad. Först och främst är man tjej, det går inte så många tjejer i musikproduktion där.
Så lärarna tyckte att det var kul med fler tjejer! ;)
Musiklärare:  Spelar du något instrument?
Jag: Ja, trombon,
Musiklärare: JAAAA!! Blåsinstrument! Det är vad vi behöver. Vi pratade om att det vore coolt att ha med blås i rockband här på skolan. Med vi har inte haft några blåsare här än. :(
Jag: Jaha! :o :D
Musiklärare: Så du behöver inte vara orolig att du inte får spela trombon ifall du börjar här. ;)

:D

Kommentarer
Postat av: Filip

Det låter bra! :D

2008-12-10 @ 14:19:47
URL: http://fsferngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0