Julsånger i kylan

Hej hopp!

Kevin vann Idol igår, jaaaaa! ;D
Och... Jag lyckades paja min mobil (luckan trillade av) medan jag kollade på Idol igår. Heja mig! :)
Men men.. ;)

Idag har jag och massa underbara folk från klassen stått i Mölndals Centrum och sjungit/spelat jullåtar.
Det var skoj men kallt!!
På ca. tre och en halv timme fick  vi ihop 1842 kr som ska gå till vår klassresa! :)
Fatta vad bra vi är!!! :D
Nu får vi bara fortsätta och göra grejer vi kan få pengar för! :)
Filip Ferngren tittade förbi också, trevligt trevligt. :)
Han fick också sjunga med lite också, även fast han inte är en äkta musikklassare! Haha! ;)

Nu är jag dödstrött! HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: Filip

Haha, tittade förbi? XD

Jag kom dit för att lyssna på er :P

2008-12-13 @ 18:37:09
URL: http://fsferngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0