JULLOV!

Äntligen jullov! :D
Jag och Micke ska tälvla om vem som hinner bli friskast innan skolan börjar igen. ;)

Och betygen var ju strålande! :o :D
Nu vill jag sluta skolan, så att jag inte sänker mig till nästa termin. xD

För att demonstrera att jag är ledig och har lov har jag gjort den här xD.

Ditt namn?  Kajsa
Födelseår? 1993
Längd?  Typ 170,5 cm
Spelar du något instrument? Jag tar lektioner i trombon :)
Dina första tankar när du vaknar? Hur mycket är klockan?
Vart befinner du dig just nu? I mitt rum.
Biter du på naglarna? Nej
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Vita
Har du några husdjur? En vovvis :)
Vem är snyggast? Anders SG ;P
Vad vill du ha just nu?  Absolut ingenting :o ^^
Ditt mål i livet? Sparka ner ett mikrofonstativ på en scen ;)
Rädd för? Lite allt möjligt
Hur gammal är den äldsta person du kysst? Ehm.. Två månader äldre än mig. :P
McDonalds eller Burgerking? BÅDA
Sjunger du? Alltid!! Och gärna på scen! <3 ^^

Vad har du för skostorlek? 39/40
Vill du gifta dig? Kanske det, kanske.
Kommer du överens med dina föräldrar? Njaee..
Din hårfärg? Brunisch ;)
Skor du hade på dig idag? Mina underbara vita Adidas som gått sönder. :(
Vad sover du i?  Pyamasbyxor/shorts och t-shirt.
Kläder du har på dig? Jeans och en t-shirt med svart väst.
Favoritårstid? Alla årstider är fina på sitt sätt. :)
Favoritmat och dryck? Hm.. Den mesta maten är god. Och mjölk är godaste drycken! ;)
Hur svarar du i telefonen hemma? Hej, det är Kajsa.
Hur svarar du i mobilen? Hej!
Sov du ensam inatt? Nope, Trillan sov hos mig. ;)
Vad gjorde du kl 08 imorse? Soooooov!! :D
Vad var det senaste någon sa till dig? "Nu är medlemsavgiften ändrad i JRTC så att du får betala lika mycket som mig. Det var ju bra, för då känns det bra om bara du nu ska vara medlem."
Druckit idag? Te, vatten, julmust och hostmedicin...
Vad är det för väder hos dig nu? Mörkt
Godaste glassmaken? Vanilj/choklad :)
Drömmer du mardrömmar? Inte så ofta.. Men ibland
Favoritgodis? Choklad :D
Hur många kuddar sover du med? 2
Längtar du mest efter just nu? A boyfriend... :/
Vad luktar det nu om du sniffar lite?  Ingenting, är förkyld. xD
Saknar du någon just nu? Jao
Snus eller cigaretter? Inget
Vill du ha barn? Inte för tillfället i alla fall. :P
Längtar du till din nästa födelsedag? Inte direkt längtar, men det blir väl kul.
Är du blyg? Ja, ibland. Beror på sällskap.
Tycker du att du har fin dialekt? Pratar inte direkt med dialekt.
Tycker du om fester? Jo då, men inte för stora och för ofta. ;)
Tycker folk du är snygg? Nja.. Mer söt. ^^ :P
Har du använt någon hårprodukt idag? Mouse, for life! ^^
Vad har du för planer till helgen? Julpynta och kolla Greveholm. :D
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? ..
En bra film? Patrik 1,5 <3
Vem får en kram? Jasmin, för det fina halsbandet jag fick av henne idag. :)
Vem får en puss? Trillan ^^
Sprit, cider, vin eller öl? Alkoholfri cider ;)
Hund, råtta eller katt? Hund! :D


Kommentarer
Postat av: Filip Ferngren

Haha! Jag diggar ditt mål i livet! HAHA! XD

2009-01-08 @ 16:27:56
URL: http://fsferngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0