Idolfinal :)

Det blir en hemmakväll för mig idag framför tvn, ensam med min invalida hund.
Trillan har ett sår på höger baktass som hon håller på att slicka på, så nu har fått pencilin, salva och såklart ska hon ha tratt på sig så att hon inte ska slicka.
Och när hon är ute och går ska hon ha strumpa.
Hon är ganska deppig för det...
Men hon är söt! :)

Mamma och pappa ska iväg och kolla på Stjärnklart med Måns Zelmerlöw bla. Lite avis är jag väl.
Men jag ska ju i alla fall kolla på Idolfinalen. :D
Heja Kevin!
Det  kommer att bli en grymt bra final mellan Kevin och Alice. :)

Alla som läser detta och har lust.
Kom till Mölndals Centrum imorgon klockan 11 typ och skänk pengar till min klass klassresa! Haha! :D xD
Vi kommer att bjuda er på underhållning i from av jullåtar. ;)
See ya there! ;)

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0