Idag och imorgon

Idag har jag bakat lussekatter och pepparkakor men mormor. :D ;Man får riktig julstämmning av det. :)

Och imorgon ska storbandet spela på Universeum hela dagen. ^^
Eller, vi ska inte spela hela tiden.. Men då och då under dagen om jag förstått rätt. ;)
Och sedan på kvällen ska vi vara med på den årliga Jul-blåsorkester konserten i Fässbergsgymnasiets aula. :)

Hinner inte blogga så ofta längre pga. att jag lovat mina föräldrar att röja upp lite i allt jag låtit ligga och skräpa på migg rum. xD
Men jag bloggar när jag hinner! ;)

Pappa var btw. väldigt, väldigt snäll idag. :) Han köpte Flashback, Darins nya album, till mig. :D
Det är bra, inte "WOOOW :D :D", men bra. ;)
Det märks att han blivit äldre nu, men man känner fortfarande igen honom. :P

På tal om absolut ingenting, Robin Bengtsson i Idol gjorde Fields Of Gold, väldigt, väldigt bra när det var kärleks-tema. :P Haha!

Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0