" Jag är där jag borde va"

Idag var jag på en öppen coachningPlusgymnasiet.
Jag tror aldrig att jag känt mig så hemma som på scenen på Plusgymnasiet.
Allt kändes så spontant och lungt.
Och alla de fina orden lärarna sa sedan. <3
Jag blev hur förvånad som helst, och jag vet inte hur många gånger jag ska tack.
Jag mår bra, så jävla bra! :)
Det är sådana som ni som får världen att gå runt! ;)
Jag ska skriva en låt om er, det ska jag ta och göra nu. Direkt efter att jag postat blogginlägget!
Eller, i alla fall försöka skriva en låt. ;)

Det var rockkonsert i skolan idag också. Det är så grymt kul att stå på scen!
Härlig känsla! :)

Men alltså, Plusgymnasiet.
Det känns så rätt, och jag mår så bra för att det gör det.
Lärarna och framför allt eleverna. Jag och mamma stod och pratade med Johan (som går i ettan där)i säkert en halvtimma.
Han kände igen oss, och han är så trevlig att man bara framstår som en tönt som ler i hans sällskap. xD

Att inte välja Plus som förstahandsval vore väldigt korkat..


Kommentarer
Postat av: Filip Ferngren

!

Man kanske ska gå dit och kolla (:

Finns det något mer öppet hus där, typ i januari?

2008-12-18 @ 21:38:44
URL: http://fsferngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0