Darin på Jul-Lotta på Liseberg

THIHI! :D
Jag har kramat Darin idag! :o :D
Han är bäst! Det är han verkligen. :)



Darin och Lotta :)

Jag, Sofia, Emelia och Kajsa S
var på Liseberg idag och kollade på Lotta på Liseberg där Darin, Cyndee Peters och Solid Gospel medverkade. Toppen eftermiddag/kväll! :)
Efter allsången signerade Darin sin skiva. ^^
Det märks att han blivit äldre. Förra gången jag "pratade" med honom, dår var han 17, då sa han nästan ingenting.
Nu är han 21, pratar mer och mer van. Det märks. :)

Darin sjöng Breathing Your Love och All I Want For Christmas Is You. :)
Man hör vilken extrem kontroll han har över sin egen röst. :D

Kärlet åt Darin och hans sätt att förmedla känslor på genom hans musik!
Kärlek! <3


Lycklig :)

Kommentarer
Postat av: Adelina ;>

Den lilla pojken med näsan (Förlåt xD) har vuxit upp minsann ;D haha

2008-12-15 @ 18:13:26
URL: http://fiveswedishcrowns.blogg.se/
Postat av: Filip

Haha, det ser ut som att ni är på nordpolen eller något :p

jag syftar på Darins tjocka jacka xD

2008-12-15 @ 21:09:29
URL: http://fsferngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0